בעל חברה? כדאי לך להמשיך לקרוא…
יצא לך אולי לתהות איך מרגישים בעלי רשתות מצליחות שמוצריהם נמכרים ללא הרף מדי יום, מדי שעה ולעיתים אף מדי דקה?
המחשבה על כך שיש בעלי חברות שאפילו בזמן שנתם, חשבון הבנק שלהם צומח בזכות חנות או חנויות במרחב נשמעת כמו חלום, לא?
אפשר להפסיק לחלום ולהפוך את כל זה למציאות ואפילו די בקלות. ולא, לא צריך להפוך לרשת גדולה בשביל זה.
במאה ה-21 ובעיקר בשנים האחרונות חל מהפך בתרבות הצריכה בעולם. תופעת קנייה אונליין מאתרי אינטרנט הפכה ללא פחות מ-“מהפכה צרכנית”. הנוחות, הפשטות וכמובן החיסכון בזמן יקר מושכים לקוחות קבועים וחדשים לרכוש מוצרים דרך המחשב, הטאבלט ואפילו דרך הטלפון הנייד והכל בצורה פשוטה, מהירה ומאובטחת.
אתר חנות און ליין מעניק לכל חברה הזדמנות ליהנות מהכנסות מבלי להיות נוכחים פיזית. אין צורך בהבנה טכנולוגית מיוחדת – למעשה, מלבד תמונות טובות של המוצרים, כמעט לא נדרש ממך דבר כדי לפתוח ולנהל אתר חנות אונליין ובכך לשדרג בצורה משמעותית (לא תאמין עד כמה!) את ההכנסות שלך.
החנות הוירטואלית שלך תנגיש את מוצריך ללקוחות ותאפשר גם ללקוחות שלא גרים באזור הגיאוגרפי שלך להיות לקוחות קבועים. גאוני, לא?
רבים מכם בשלב זה בטח מרימים גבה ותוהים – איך ישמעו עלי ואיך יגיעו אלי אותם לקוחות פוטנציאלים?
הלקוחות הפוטנציאלים של אתר חנות אונליין הם כאלה שגולשים באינטרנט ולכן הפרסום באינטרנט רלוונטי מאי פעם. המרחק בין לקוח שנחשף לדף נחיתה/באנר/בלוג/ניוזלטר/מודעה בפייסבוק או בכל דרך פרסום אחרת שיש לרשת להציע לבין פעולה של מילוי עגלת קניות – הוא מרחק קטן. למעשה מדובר במרחק של קליק.
פתיחת חנות פיזית כוללת בתוכה רשימת משימות ארוכה: מציאת לוקיישן, שיפוץ המקום, התאמת החנות, רכישת אביזרים/רהיטים, תשלום שכירות כבד, מציאת עובדים טובים, ניהול קופה וכו’. באתר חנות און ליין – ההשקעה, הסיכון והקלות פשוט ישתלמו לך יותר. בנוסף, המרחק הגיאוגרפי שלא קיים והעובדה ששטח המדף הוא אינסופי הם יתרונות אדירים.
יהיו שיאמרו: “הכל טוב ויפה אבל למוצר שאני מוכר זה לא יתאים”.
התשובה לטענה זו היא שכל עוד יש למוצר שלך שוק של קונים בחנות פיזית, הסיכוי שיהיו לו לקוחות פוטנציאלים גם בחנויות וירטואליות הוא גדול מאוד. כמעט ואין תחום שלא מתבצע בו מסחר אונליין יומיומי ובסכומי ענק. למעשה זה כמעט לא משנה מה אתם מוכרים, חנות וירטואלית תשדרג לכם את ההכנסות ובהשקעה מינימלית.
השאלה הבאה שתשאלו קרוב לוודאי היא: איך עדיין לא עשינו את זה קודם?!
התשובה היא שממש לא מאוחר מדי…